Glavna uprava Hanbana (Confucius Institute) Univerzitet u Beogradu Univerzitet u Pekingu

Ambasada NR Kine u Republici Srbiji i Institut Konfucije u Beogradu svečano obeležili godinu Pacova po lunarnom kalendaru

 

Ambasada NR Kine u Republici Srbiji i Institut Konfucije u Beogradu su 18. januara 2020. godine upriličili svečanu proslavu kineske Nove godine na Fakultetu dramskih umetnosti.

 

Direktor Instituta Konfucije, prof. dr Radosav Pušić, i dekan Fakulteta dramskih umetnosti, prof. Miloš Pavlović, svečano su otvorili izložbu fotografija Veličanstvena Kina. Nakon otvaranja izložbe, gosti su mogli da uživaju u umetničkom programu koji su za njih pripremili Ambasada NR Kine u Republici Srbiji i Institut Konfucije u Beogradu sa svojim saradnicima.

Program su otvorili učenici OŠ Janko Veselinović i OŠ Kralj Petar Prvi horskom numerom Zvezdice (小星星).  Publika je uživala u pesmama i plesu, taiđi ćuenu, a posebne simpatije prisutnih izvazvali su najmlađi polaznici Instituta Konfucije u Beogradu koji su recitovali čuvene rečenice iz Konfucijevih Beseda, kao i učenici Trinaeste beogradske gimnazije koji su zajedno sa nastavnicima iz Kine otpevali numeru Moja domovina i ja (我和我的祖国).

 

Učenici OŠ Janko Veselinović i OŠ Kralj Petar Prvi otvorili su program numerom Zvezdice (小星星)

Ples s kišobranima u izvođenju učenica Trinaeste beogradske gimnazije

Plesači plesnog kluba Elite Society izveli su moderan ples uz tradicionalnu kinesku muziku

Učenici iz Niša izveli su horsku numeru Priručnik za mladost (青春修炼手册)

Plesna numera  Pejzaž u mom srcu (半壶纱) u izvođenju učenica Trinaeste beogradske gimnazije

Najmlađi polaznici Instituta Konfucije u Beogradu recitovali su čuvene rečenice iz Konfucijevih Beseda


Učesnici programa sa direktorom Instituta Konfucije u Beogradu i predstavnikom Ambasade NR Kine u Republici Srbiji

 

 



 
“学而不思则罔 ,思而不学则殆”

 
,,Učiti a ne misliti je iluzorno,
misliti a ne učiti je opasno."
 

孔子
Konfucije
 

 
 
 
 

 
 

 
 

Prijavite se za newsletter ______________________________

Kineski jezik i kultura ______________________________